Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
w Kolbuszowej
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
w Kolbuszowej
previous arrow
next arrow
Slider

zapytanie ofertowe dotyczące zatrudnienia specjalistów

Kolbuszowa, 22.12. 2023 r.

PORADNIA  PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W KOLBUSZOWEJ

  ogłasza

zapytanie ofertowe dotyczące zatrudnienia specjalistów:

- fizykoterapeuty  z uprawnieniami do pracy metodą Vojty i NDT-Bobath;

- pedagoga  z uprawnieniami do pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera;

- pedagoga z uprawnieniami terapeuty pedagogicznego;

- oligofrenopedagoga;

- psychologa z uprawnieniami do prowadzenia WWR;

- logopedy z uprawnieniami surdopedagoga;

- terapeuty integracji sensorycznej;

- neurologopedy

do realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu kolbuszowskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).

  1. Dane zamawiającego:

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej

  1. 11 Listopada 10

36-100 Kolbuszowa

tel. 17 2271 156

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zamówienie finansowane jest z budżetu Państwa w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz. 64)

Przeprowadzenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego wynika z konieczności rekrutowania specjalistów do prowadzenia zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"

 

II Informacje ogólne:

 

  • Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

 

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Kod CPV 80000000-4 – Pełna nazwa: usługi edukacyjne i szkoleniowe

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu , określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) przez wymienionych specjalistów:

Zamawiający planuje zlecenie 580 godzin w okresie od 08.01.2024 r. do 21.12.2024 r

Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin.

2.Wskazana cena jednostkowa brutto powinna zawierać łączny koszt przeprowadzenia jednej jednostki zajęć obejmująca wszystkie koszty wykonania usługi.

3.Odbiorcami usług są dzieci w wieku od 0 lat do rozpoczęcia nauki w szkole, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci w wieku 0-3 lat.

  1. Uczestnikami zajęć będą dzieci wskazane przez Koordynatora WOKRO.
  2. Zajęcia będą świadczone od poniedziałku do piątku i w dogodnym terminie dla obu stron, ustalonym indywidualnie z opiekunami zakwalifikowanych dzieci do udziału w zajęciach.
  3. Zajęcia będą się odbywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.
  4. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o przedstawioną dokumentację.
  5. Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy/zlecenia.
  6. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Ogółem na realizację zadań przeznaczono w roku 2024 - 580 godzin.
  7. Zapłata Wykonawcy należytego wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy dokonana zostanie po uprzednim przekazaniu dotacji na realizację zajęć terapeutycznych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Jeżeli nastąpią opóźnienia ze strony Ministerstwa w przekazaniu środków na realizację zadań, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania płatności, niezwłocznie po otrzymaniu środków.

 

  1. Zadania specjalistów

 

  • udzielenie rodzicom w oparciu o diagnozę wielospecjalistyczną, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka
  • wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających
  • prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka oraz, w zależności od potrzeb dziecka, dodatkowych usług specjalistów
  • udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia
  • opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi na jej zakończenie
  • opracowanie programu terapii
  • praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół
  • prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć
  • zapewnienie pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji wspomagania,
  • poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”

 

Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Ogółem na realizację zadań  przeznaczono w  roku 2024-580 godzin.

 

 

  1. Wymagany termin wykonania zamówienia:

 

Zamawiający wymaga , aby przedmiot został zrealizowany w terminie: 08.01.2024r. - 31.12.2024r.

 

  1. Oferta powinna zawierać:
  • Ofertę cenową – załącznik nr1
  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2.

VII. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę można złożyć e-mailem, adres e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w sekretariacie placówki w godz.7.30 – 14.00 do dnia    29 grudnia 2023r. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz.14.30.

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie.
  2. Znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów prawa polskiego.
  4. Posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie.

 

  1. Kryteria, którymi będzie kierował się Zamawiający przy składaniu ofert oraz sposób oceny ofert.
    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
  • CENA brutto (za jedną godzinę wykonywania usługi) - 80 %,
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju - 10 % (10 pkt)
  • Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – terapeuty wspomagającego lub fizjoterapeuty w placówce oświatowej – 10 % ( max.10 pkt)
  • Posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych.
    1. Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w. w. kryteriów wynosi 100. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
    2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i została oceniona jako najbardziej korzystna w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

  1. Informacje dotyczące wyboru oferty:
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

  1. 11 Listopada 10

36-100 Kolbuszowa

tel./fax (17) 2271-156

 

Załącznik  Nr 1

do zapytania ofertowego dotyczącego zatrudnienia specjalistów

w ramach WOKRO

 

 

Formularz oferty

 

Odpowiadając na zapytanie ofertowe, którego przedmiotem jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu kolbuszowskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). składam ofertę :

Dane dotyczące Wykonawcy:

Lp.

Wymagane informacje

Opis

1.

Przedmiot oferty: specjalista :

 

 

 

2.

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania:

 

 

 

3.

Nr telefonu

 

4.

Adres e-mail

 

Oświadczam, że posiadam wymagane przez Zamawiającego doświadczenie i przygotowanie zawodowe w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot oferty.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z niniejszym postępowaniem w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla jego należytego zrealizowania.

Zostałem/am uprzedzony/a o odpowiedzialności cywilnej wynikającej z Kodeksu Cywilnego za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą i niniejszym oświadczam, że dane zawarte w niniejszym oświadczeniu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym.

Równocześnie zobowiązuję się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dane zawarte w niniejszym oświadczeniu na jego wniosek.

Nawiązując do ww. zapytania ofertowego oferuję wykonanie zamówienia za cenę:

 

 

Cena brutto za 1 godz. zegarową

Cena brutto za 1 godzinę zegarową

( słownie )

 

 

 

 

Słownie

………………………………………………………………..

………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

………………………..dnia………….                                 …………………………………..

                                                                                                            ( podpis )

 

 

 

                                                                                                                                               Załącznik nr 2
…………………………….                                        
…………………………….
……………………………..


Oświadczenie wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj:
1. Oferuję przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi                         w zapytaniu ofertowym.
2. Znajduję się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów prawa polskiego.
4. Posiadam kwalifikacje zgodne z zapytaniem ofertowym.

Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią zapytania ofertowego oraz przyjmuję wymagania zawarte w treści.








………………………………………                                 …………………………………….
            (miejscowość, data)                                                                    (podpis)