Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
w Kolbuszowej
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
w Kolbuszowej
previous arrow
next arrow
Slider

Rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2024/2025

Rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2024/2025 stało się już faktem.  Z tej okazji życzymy  Wam zdrowia, wzajemnej życzliwości, dobrych relacji i pozytywnego nastawienia . Niech Nowy Rok Szkolny będzie dla wszystkich pełen  inspiracji, sukcesów dydaktycznych, wychowawczych i osobistych. Powodzenia życzy dyrekcja i pracownicy naszej poradni.
Jest to też dobra okazja , aby przypomnieć o naszej ofercie . Zapraszamy dzieci, młodzież, rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców do korzystania z naszych bezpłatnych usług w zakresie:
diagnozy,
terapii,
doradztwa,
orzecznictwa,
profilaktyki,
edukacji,
mediacji.
DIAGNOZA
psychologiczna
pedagogiczna
logopedyczna
integracji sensorycznej
dojrzałości szkolnej
predyspozycji zawodowych
przesiewowe badania w zakresie słuchu „Słyszę”, mowy, „Mówię”, wzroku „ Widzę”

TERAPIA
psychologiczna
pedagogiczna
logopedyczna
integracji sensorycznej
trening EEG Biofeedback,
Metoda Warnkego
terapia ręki
wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
zajęcia w ramach programu „Za życiem”

ORZECZNICTWO
zespoły orzekające działające w poradni wydają  orzeczenia o potrzebie:
kształcenia specjalnego,
zajęć rewalidacyjno – wychowawczych,
nauczania indywidualnego,
opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
WSPIERANIE DZIECI I MŁODZIEŻY  W ROZWIJANIU ICH KOMPETENCJI SPOŁECZNO-EMOCJONALNYCH:
zajęcia grupowe dla dzieci
interwencja kryzysowa
mediacje
doradztwo zawodowe
WSPOMAGANIE WYCHOWAWCZEJ I EDUKACYJNEJ FUNKCJI RODZINY:
warsztaty i pogadanki dla rodziców,
konsultacje i porady indywidualne,
WSPOMAGANIE WYCHOWAWCZEJ I EDUKACYJNEJ FUNKCJI PRZEDSZKOLA I SZKOŁY:
porady i konsultacje,
udział w zebraniach rad pedagogicznych,
warsztaty, wykłady i prelekcje,
grupy wsparcia,
prowadzenie mediacji,
interwencje kryzysowe,
działalność informacyjno – szkoleniowa,
organizowanie i prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia
współpraca w określaniu niezbędnych warunków do nauki, sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych, w tym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych.