 |
DOROTA FRANKIEWICZ (DYREKTOR, PEDAGOG, TYFLOPEDAGOG, TRENER)
- przewodniczenie zespołom orzekającym,
- praca organizacyjno-koordynacyjna.
- terapia pedagogiczna i tyflopedagogiczna,
- działalność informacyjno-szkoleniowa,
- poradnictwo i konsultacje,
- realizowanie zadań we współpracy z innymi poradniami, placówkami doskonalenia nauczycieli, bibliotekami pedagogicznymi oraz organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami świadczącymi poradnictwo, a także pomoc dzieciom i młodzieży, ich rodzicom i nauczycielom.
|
|

|
AGNIESZKA ANNA RAGAN (WICEDYREKTOR, PSYCHOLOG, SPECJALISTA WCZESNEGO WSPOMAGANIA RODZWOJU DZIECI)
- bieżący nadzór pedagogiczny(kontrole, obserwacje i hospitacje),
- podczas nieobecności w pracy dyrektora poradni, przejęcie uprawnień zgodnie z jego kompetencjami,
- diagnozowanie poziomu rozwoju, potrzeb i możliwości oraz zaburzeń rozwojowych i zachowań dysfunkcyjnych dzieci i młodzieży,
- wspomaganie szkół i przedszkoli,
- udział w zespołach orzekających,
- diagnoza i wczesne wspomaganie rozwoju dzieci w wieku 0-6r.ż.,
- pomoc psychologiczna dzieciom i młodzieży, ich rodzicom i nauczycielom,
- prowadzenie grupy wsparcia rodziców małych dzieci,
- prowadzenie warsztatów dla „Dobrych Rodziców”,
|
|

|
JOLANTA BYSTREK (PSYCHOLOG)
- orzecznictwo do kształcenia specjalnego oraz indywidualnego nauczania, udział w zespołach orzekających,
- udzielanie rodzicom, nauczycielom, wychowawcom grup wychowawczych lub specjalistom, pomocy w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych,
- terapia psychologiczna dzieci i młodzieży z zaburzeniami emocjonalnymi, z grup ryzyka …,
- terapia grupowa dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych,
- wspieranie rozwoju dzieci przedszkolnych na zajęciach grupowych,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w gminie Dzikowiec.
|
 |
IZABELA HALAT–WÓJCICKA (PSYCHOLOG, SPECJALISTA WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI)
- udział w zespołach orzekających,
- pomoc psychologiczna dzieciom i młodzieży, ich rodzicom i nauczycielom,
- wspomaganie dzieci i młodzieży odpowiednio do ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych, w tym: szczególnie uzdolnionych, niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami komunikacji językowej, z chorobami przewlekłymi,
- zajęcia grupowe „Trening pamięci”,
- diagnoza predyspozycji i poradnictwo zawodowe,
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci i młodzieży z autyzmem,
- odpowiedzialność za gminę Niwiska,
- wspomaganie szkół i przedszkoli.
|
 |
MARTA LUDERA ( PEDAGOG RESOCJALIZACYJNY, LOGOPEDA, SURDOPEDAGOG)
- udział w zespołach orzekających,
- diagnoza i terapia logopedyczna,
- działalność profilaktyczna i informacyjna oraz koordynowanie WDN,
- prowadzenie badań przesiewowych słuchu i mowy,
- lider grupy wsparcia pedagogów i psychologów szkolnych oraz pracowników poradni,
- prowadzenie treningu pamięci dla uczniów szkół podstawowych,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w gminie Majdan Król.
|
|
|
 |
JUSTYNA POMYKAŁA (PSYCHOLOG, SPECJALISTA W ZAKRESIE AUTYZMU)
- diagnoza i terapia psychologiczna,
- udział w zespołach orzekających,
- diagnoza i terapia dzieci z autyzmem,
- wspomaganie dzieci i młodzieży z trudnościami adaptacyjnymi, związanymi z różnicami kulturowymi lub ze zmianą środowiska edukacyjnego, w tym związanymi z wcześniejszym kształceniem za granicą,
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci i młodzieży z autyzmem,
- prowadzenie terapii EEG Biofeedback,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w gminie Raniżów.
|
 |
AGNIESZKA TYCZKA (PSYCHOLOG, MEDIATOR I NEGOCJATOR)
- prowadzenie mediacji i negocjacji w środowisku dzieci i młodzieży,
- prowadzenie „Treningu Pewności Siebie”,
- Prowadzenie terapii dzieci i młodzieży w zależności od rozpoznanych potrzeb w tym dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi, z zachowaniami dysfunkcyjnymi, niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie lub zagrożonych niedostosowaniem społecznym, oraz ich rodzin,
- terapia zaburzeń rozwojowych i zachowań dysfunkcyjnych,
- wspieranie rozwoju uczniów zdolnych, prowadzenie zajęć grupowych,
- udział w zespołach orzekających,
- terapia dzieci z zaburzeniami odżywiania i molestowanych seksualnie,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w rozpoznawaniu trudności, opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz w udzielaniu i organizowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w gminie Kolbuszowa.
|
 |
MARZENA SELWA ( PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG, SPECJALISTA WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI)
- orzecznictwo do kształcenia specjalnego oraz indywidualnego nauczania, udział w zespołach orzekających
- diagnoza i terapia dzieci oraz młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- współpraca, z dyrektorami przedszkoli, szkół, placówek lub rodzicami dziecka niepełnosprawnego albo pełnoletnim uczniem niepełnosprawnym, w określeniu niezbędnych do nauki warunków, sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych, w tym wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne, odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne dziecka niepełnosprawnego albo pełnoletniego ucznia niepełnosprawnego,
- pomoc dzieciom i młodzieży z wadą słuchu,
- diagnoza i wczesne wspomaganie rozwoju dzieci w wieku 0-6r.ż.,
- grupa wsparcia dla rodziców małych dzieci,
- wspomaganie wychowawczej i edukacyjnej funkcji przedszkola, szkoły lub placówki, w tym udzielanie nauczycielom pomocy w rozwiązywaniu problemów dydaktyczno-wychowawczych,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w gminie Raniżów.
|
 |
LEKARZ MEDYCYNY MARTA WANAT (PEDIATRA, SPECJALISTA MEDYCYNY PRACY )
- udział w posiedzeniach zespołów orzekających,
- diagnoza lekarska.
|
 |
BEATA ZASOWSKA (PEDAGOG, DORADCA ZAWODOWY, TERAPEUTA PEDAGOGICZNY)
- prowadzenie edukacji dotyczącej ochrony zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży, rodziców i nauczycieli,
- pomoc dzieciom i młodzieży w wyborze kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniu kształcenia i kariery zawodowej oraz wspieranie nauczycieli przedszkoli, szkół i placówek w planowaniu i realizacji zadań z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego,
- udział w posiedzeniach zespołów orzekających,
- terapia pedagogiczna,
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień dzieci i młodzieży, prowadzenie zajęć grupowych z dziećmi zdolnymi,
- terapia grupowa dzieci nadpobudliwych, wspieranie rozwoju dzieci przedszkolnych na zajęciach grupowych,
- odpowiedzialność za gminę Dzikowiec,
- wspomaganie szkół i przedszkoli.
|

|
MARTA ZAWADZKA ( PEDAGOG, OLIGOFRENOPEDAGOG, TERAPEUTA PEDAGOGICZNY)
- diagnoza i terapia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- udział w zespołach orzekających,
- współpraca, z dyrektorami przedszkoli, szkół, placówek lub rodzicami dziecka niepełnosprawnego albo pełnoletnim uczniem niepełnosprawnym, w określeniu niezbędnych do nauki warunków, sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych, w tym wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne, odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne dziecka niepełnosprawnego albo pełnoletniego ucznia niepełnosprawnego,
- interwencje w środowisku,
- terapia pedagogiczna
- prowadzenie terapii EEG Biofeedback,
- prowadzenie zajęć metodą W. Sherborn’e,
- współpraca z przedszkolami, szkołami i placówkami w udzielaniu i organizowaniu przez przedszkola, szkoły i placówki pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywaniu i realizowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w gminie Majdan Król.
- prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli.
|
|
|
|
 |
PAULINA MACHOWSKA (PEDAGOG, TERAPEUTA PEDAGOGICZNY, SPECJALISTA W ZAKRESIE AUTYZMU)
- diagnoza i terapia pedagogiczna,
- diagnoza i terapia dzieci z autyzmem,
- diagnoza i wczesne wspomaganie rozwoju dzieci w wieku 0-6r.ż.,
- pomoc dzieciom i młodzieży, ich rodzicom i nauczycielom w określaniu gotowości szkolnej,
- diagnoza i terapia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- popularyzowanie wiedzy pedagogicznej wśród nauczycieli i rodziców.
|
 |
KAROLINA PRZYBYŁO (LOGOPEDA, TERAPEUTA EEGBiofeedback)
- udział w zespołach orzekających (wg potrzeb),
- prowadzenie diagnozy logopedycznej dzieci i młodzieży, w tym badań przesiewowych,
- diagnoza logopedyczna,
- prowadzenie terapii EEGBiofeedback,
- prowadzenie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci,
- udzielanie rodzicom i nauczycielom bezpośredniej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
|
 |
LUCYNA MARTA FITAŁ (SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY)
- odpowiedzialność za sekretariat i rejestrację,
- wykonywanie zadań biurowo-administracyjnych,
- obsługa S.I.O., BAZA-3P,
- prowadzenie strony internetowej,
- społeczny inspektor BHP.
|
 |
ALICJA OPALIŃSKA (REFERENT ADMINISTRACYJNY)
- odpowiedzialność za sekretariat,
- rejestracja,
- wykonywanie zadań biurowo-administracyjnych.
|